tisdag 31 oktober 2017

Månadssammanställning oktober


Balansräkning Kneg till Deg
Oktober
Eget kapital
2 637 277 kr
Soliditet (andel av tillgångar som är eget kapital)
55,66%

Ännu en månad till ända och återigen förvånas jag över hur snabbt månaden, tillika året har gått!

Likt många av mina blogg-kollegor uppvisar portföljen en positiv trend men den främsta anledningen till en ökning av mitt egna kapital med 2,28% är att jag betalade åter 60% av mitt uppskov som jag skrivit om här (öppnas i nytt fönster). Till nästa år avser jag återbetala hela uppskovet men fram tills dess ser jag till att de gör mer nytta på andra ställen!

Månadens inköp:
8 st Xact högutdelande till kurs 110,1
15 st Indutrade till kurs 221,3
2 st Investor till kurs 403,1

Utdelningar: 
0 kr



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar